مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 شهریور 1398 ساعت 10:282019-09-13فرهنگي

«متری شش و نیم» و «پسر- مادر» در بخش رقابتی جشنواره زوریخ


دو فیلم ایرانی در بخش رقابتی پانزدهمین جشنواره فیلم «زوریخ» در کشور سوییس برای کسب جایزه چشم طلایی بهترین فیلم این رویداد سینمایی رقابت می کنند.

- دو فیلم ایرانی در بخش رقابتی پانزدهمین جشنواره فیلم زوریخ در کشور سوییس برای کسب جایزه چشم طلایی بهترین فیلم این رویداد سینمایی رقابت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فهرست فیلم های حاضر در جشنواره بین المللی فیلم زوریخ در سال 2019 اعلام شد و فیلم متری شش و نیم به کارگردانی سعید روستایی و پسر مادر ساخته مهناز محمدی در بخش رقابتی اصلی این رویداد سینمایی به نمایندگی از سینمای ایران به روی پرده خواهند رفت.

متری شش و نیم چندی پیش در بخش افق های هفتاد و ششمین جشنواره فیلم ونیز اولین حضور بین المللی خود را تجربه کرده بود.

این فیلم دومین تجربه فیلمسازی بلند سعید روستایی با بازی پیمان معادی، نوید محمدزاده، پرینار ایزدیار است و هومن کیایی، مازیار سیدی، مهدی حسینی نیا، علی باقری، مرجان قمری و پیمان شریعتی جمعی از دیگر بازیگران آن هستند که داستانی اجتماعی را با محوریت معضل مواد مخدر به تصویر می کشد.

پسر- مادر نیز که در اولین حضور خارجی خود در بخش دیسکاوری جشنواره تورنتو به روی پرده می رود، محصول مشترک ایران و جمهوری چک است و داستان زن تنهایی را روایت می کند که در یک کارخانه در آستانه تعطیلی مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«متری شش و نیم» و «پسر- مادر» در بخش رقابتی جشنواره زوریخ

«متری شش و نیم» و «پسر- مادر» در بخش رقابتی جشنواره زوریخ