مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 شهریور 1398 ساعت 18:132019-09-12سياسي

مردم فشارهای اقتصادی وتحریم را تحمل می کنند اما از فساد ناراضی اند


مردم فشارهای اقتصادی وتحریم را تحمل می کنند اما از مفاسد اقتصادی و فساد مسئول و کارگزار ناراضی هستند.

- معاون قوه قضاییه گفت: مردم فشارهای اقتصادی وتحریم را تحمل می کنند اما از مفاسد اقتصادی و فساد مسئول و کارگزار ناراضی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ذبیح الله خداییان در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ثبت اسناد و املاک لرستان با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، حضرا ابا عبدالله الحسین(ع) اظهار کرد: قیام خونین عاشورا هر چند موجب احیای اسلام شد اما سختی هایی بر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) تحمیل کرد، امام حسین (ع) جان خود، عزیزان و اصحابش را در راه احیای دین تقدیم کردند.

وی با بیان اینکه سوالی که به ذهن متبادر می‎شود این است که فلسفه این قیام چه بود که برای امام اهمیت داشت که با وجود اینکه می دانست و شناخت کامل داشت به کربلا آمد و نهضت عاشورا رقم خورد؟ افزود: موثق ترین منبع در قیام عاشورا سخنان و وصیت نامه امام حسین(ع) است که نزد برادرش محمد حنفیفه در مدینه بوده است، امام حسین (ع) فلسفه قیام عاشورا را امربه معروف و نهی از منکر و اصلاح امت می داند.

خداییان تصریح کرد: منکرِ آن زمان انحرافی بود که در دین ایجاد شده بود و حکام بنی امیه به نام دین بر مردم ظلم و ستم می کردند، بیت المال مسلمین را به تاراج می بردند و برای رفع و دفع این منکر بود که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم فشارهای اقتصادی وتحریم را تحمل می کنند اما از فساد ناراضی اند

مردم فشارهای اقتصادی وتحریم را تحمل می کنند اما از فساد ناراضی اند