مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 شهریور 1398 ساعت 05:232019-09-12سياسي

تحلیلی بر حضور مقتدی صدر در بیت رهبر معظم انقلاب


«انتشار تصویری از حضور مقتدی صدر در مراسم عزاداری شام غریبان سرور و سالار شهیدان در حسینیه امام خمینی (ره) و نشستن او در کنار سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران یک بار دیگر توجه ها را به روند تقویت نفوذ ایران در میان جریان های سیاسی منطقه جلب کرد.

- انتشار تصویری از حضور مقتدی صدر در مراسم عزاداری شام غریبان سرور و سالار شهیدان در حسینیه امام خمینی (ره) و نشستن او در کنار سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران یک بار دیگر توجه ها را به روند تقویت نفوذ ایران در میان جریان های سیاسی منطقه جلب کرد.

حضور رهبر جریان صدر عراق در ایران روز شنبه با حضور او در مراسم عزاداری محرم در شهر مقدس قم مشخص شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرید مدرسی با این مقدمه در روزنامه ایران نوشت: حضور مقتدی صدر (سیاستمداری رهبرگونه برای برخی شیعیان عراق که او را سید القائد صدا می زنند) در مراسم شام غریبان بیت رهبر معظم انقلاب، سیاستمداران عراقی را شوکه کرد؛ البته عادت دارند به رفتارهای شوک آور او اما انتظار نداشتند طرفِ ایرانی مقدمات حضور را فراهم کند.

اما رسانه هایِ رسمیِ ایرانی به این حضور همچون دیگر اخبار دیدارهای رهبران منطقه با حضرت آیت الله خامنه ای نگریستند و این دیدار را همچون دیدار رهبران یمنی، حماس، حزب الله لبنان و بشار اسد دانستند که قیاسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیلی بر حضور مقتدی صدر در بیت رهبر معظم انقلاب

تحلیلی بر حضور مقتدی صدر در بیت رهبر معظم انقلاب