مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 شهریور 1398 ساعت 17:182019-09-11اقتصادي

آماده باش 3000 پاکبان از ابتدای محرم/کاهش میزان پسماند ظروف یکبار مصرف


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از کاهش چشمگیر ظروف یکبار مصرف جمع شده در معابر و خیابان ها نسبت به سال های گذشته خبر داد و گفت: - 3000 پاکبان به همراه 500 دستگاه خودرو از ابتدای دهه اول محرم در حالت آماده باش بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صدرالدین علیپور با اشاره به آماده باش 3000پاکبان به همراه 500 دستگاه خودرو از ابتدای محرم اظهار کرد: این آماده باش به مناطق 22 گانه ابلاغ شد و پاکبانان به رفت و روب، نظافت و جمع آوری پسماندهای جمع شده در خیابان ها به خصوص اطراف تکیه ها، مساجد، هیات ها و حسینه ها پرداختند.

وی به اجرای کمپین پس از این اشاره کرد و گفت: امسال متعاقب شکل گیری این کمپین، پویش های اجتماعی دیگری هم شکل گرفت که شهروندان را به استفاده نکردن از ظروف پلاستیکی و جمع آوری آنها دعوت می کرد، همچنین با حضور برخی از تشکل های مردم نهاد شاهد جمع آوری زباله توسط اعضای تشکل ها و البته افزایش ضریب مشارکت اجتماعی بودیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از کاهش چشمگیر ظروف یکبار مصرف جمع شده در معابر و خیابان ها نسبت به سال های گذشته خبر داد و عنوان کرد:خوشبختانه کمپین #پس از این و اقدامات فرهنگی که در این زمینه انجام شد نقطه عطفی در ارتقای سطح فرهنگی مردم به خصوص متولیان هیات ها و گروه های متولی به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش 3000 پاکبان از ابتدای محرم/کاهش میزان پسماند ظروف یکبار مصرف

آماده باش 3000 پاکبان از ابتدای محرم/کاهش میزان پسماند ظروف یکبار مصرف