مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 شهریور 1398 ساعت 14:082019-09-11بين الملل

حمله به گذرگاه البوکمال: محاصره سوریه و زیر آتش گرفتن هم پیمانان دمشق


یک رسانه لبنانی نوشت که بازگشایی گذرگاه مرزی البوکمال-القائم در مرزهای سوریه و عراق از اهمیت سیاسی بالایی برخوردار است، چراکه نشان دهنده موفقیت طرفین محور مقاومت در تجدید ارتباطات جغرافیایی میان خود در راستای تشدید مقابله با آمریکا و رژیم صهیونیستی .

- یک رسانه لبنانی نوشت که بازگشایی گذرگاه مرزی البوکمال-القائم در مرزهای سوریه و عراق از اهمیت سیاسی بالایی برخوردار است، چراکه نشان دهنده موفقیت طرفین محور مقاومت در تجدید ارتباطات جغرافیایی میان خود در راستای تشدید مقابله با آمریکا و رژیم صهیونیستی است و به همین دلیل واشنگتن و تل آویو برای ممانعت از بازگشایی آن تلاش می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه الاخبار لبنان با انتشار گزارشی درباره حمله اخیر به منطقه البوکمال سوریه نوشت: به تعویق افتادن بازگشایی گذرگاه مرزی البوکمال-القائم در مرزهای سوریه و عراق در پی حمله پهپادی اسراییل به نیروهای عراق در منطقه البوکمال به معنای تحقق اهداف این حملات است.

بر کسی پوشیده نیست که قطع راه دمشق ـ بغداد ـ تهران و یا طبق گفته واشنگتن و تل آویو بزرگراه دمشق - بغداد - تهران از اولویت های اصلی آمریکا و اسراییل در سوریه است.

طبق گزارش این روزنامه، حامیان باقی ماندن نیروهای آمریکا در سوریه پس از اعلام موفقیت مأموریت اصلی این نیروها یعن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله به گذرگاه البوکمال: محاصره سوریه و زیر آتش گرفتن هم پیمانان دمشق

حمله به گذرگاه البوکمال: محاصره سوریه و زیر آتش گرفتن هم پیمانان دمشق