مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 شهریور 1398 ساعت 13:432019-09-11فرهنگي

هر که شد محرم دل در حرم یار بماند


«بدون تردید نمی توان پذیرفت که افراد شناخته شده و امتحان پس داده ای مانند داوود میرباقری و احمدرضا درویش در برخورد هنرمندانه شان با حماسه کربلا و اسطوره های ماندگارش که با ایجاد موقعیت های دراماتیک نمایشی در راستای هر چه بیشتر درگیرشدن تماشاگر در «مختارنامه» .

- بدون تردید نمی توان پذیرفت که افراد شناخته شده و امتحان پس داده ای مانند داوود میرباقری و احمدرضا درویش در برخورد هنرمندانه شان با حماسه کربلا و اسطوره های ماندگارش که با ایجاد موقعیت های دراماتیک نمایشی در راستای هر چه بیشتر درگیرشدن تماشاگر در مختارنامه و رستاخیز صورت گرفته، نگاهی مغرضانه و توأم با سوءنیت داشته اند.

اتفاقا تسامح و تساهل در حوزه فرهنگ و هنر (بر خلاف عرصه سیاست)، نقش مؤثر و کارساز خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جواد طوسی، منتقد سینما، در یادداشتی در روزنامه شرق نوشت: نشانه های عینی انفعال فرهنگی را می توان در شیوه برنامه ریزی و سیاستگذاری مدیران سینمایی دید.

محرمی دیگر آمد و نگاه محافظه کارانه حاکم بر فضای فرهنگی همچنان ترجیح می دهد برای رفع مشکل نمایش عمومی فیلم رستاخیز احمدرضا درویش پیشقدم نشود و این طلسم (بیش از) پنج ساله را نشکند؛ فیلمی که پروانه نمایش اولیه داشته و در دوره ای از جشنواره فیلم فجر جوایز اصلی (از جمله بهترین فیلم و کارگردان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر که شد محرم دل در حرم یار بماند

هر که شد محرم دل در حرم یار بماند