مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 شهریور 1398 ساعت 16:482019-09-07سياسي

تشریح دستاوردهای سفر هیات پارلمانی ایران در بغداد


یک عضو هیات پارلمانی اعزامی به بغداد ضمن اشاره به دیدارهای هیات ایرانی با هیات های کشور های مختلف در حاشیه نشست بغداد دستاوردهای نشست کمیته بودجه اتحادیه بین المجالس آسیایی را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیده فاطمه ذوالقدر عضو هیات پارلمانی اعزامی به بغداد برای شرکت در جلسه کمیته بودجه اتحادیه بین المجالس آسیایی در خصوص دستاوردهای این سفر توضیح داد: این اتحادیه در جهت توسعه روابط کشورهای آسیایی دارای کمیته ها مختلفی مانند سیاسی و فرهنگی است.

وی افزود: برای مثال مسائلی همچون حملات داعش و وضعیت فلسطین در کمیسیون سیاسی و مسائل و تعاملات فرهنگی میان کشورها در کمیته فرهنگی بررسی می شود، اما در نشست کمیته بودجه اتحادیه مسائل مربوط به هزینه های و بودجه اتحادیه خورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ذوالقدر اشاره کرد: بر این اساس مقرر شد که کشورهای عضو مبلغی را برای مخارج اتحادیه و دبیر خانه در نظر بگیرند، اکثریت شرکت کنندگان بر الگوی پرداخت 20 هزار دلار تاکید نمودند و اینکه کشورها با تولید ناخالص داخلی پایین تر باید از جایگاه مناسب تری در این حوزه برخوردار باشند.

با توجه آنکه فلسطین تحت اشغالگری قرار دارد، از این مسئله کاملا مستثنی گردیده است که این موضوع از سوی اکثریت اعضا پذیرفته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح دستاوردهای سفر هیات پارلمانی ایران در بغداد

تشریح دستاوردهای سفر هیات پارلمانی ایران در بغداد