مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 شهریور 1398 ساعت 15:332019-09-05سياسي

پیام وزیر آموزش و پرورش به رییس مجلس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در پیامی به علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد تا در سایه عنایت خداوند بزرگ و حمایت همه نهاد ها به ویژه نمایندگان گرامی مجلس شورای اسلامی توفیق خدمت به جامعه .

- وزیر آموزش و پرورش در پیامی به رییس مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد تا با حمایت همه نهاد ها به ویژه نمایندگان مجلس به توفیق خدمت و رفع تنگنا ها و کاهش مشکلات اساسی آموزش و پرورش منجر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در پیامی به علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد تا در سایه عنایت خداوند بزرگ و حمایت همه نهاد ها به ویژه نمایندگان گرامی مجلس شورای اسلامی توفیق خدمت به جامعه بزرگ فرهنگیان کشور به ویژه در جهت رفع تنگنا ها و کاهش مشکلات اساسی آموزش و پرورش، قرین راه گردد.

در متن پیام حاجی میرزایی آمده است: خداوند بزرگ را سپاس می گذارم که حسن ظن رییس جمهور گرامی و رأی اعتماد نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی بر این امر تعلق گرفته است که مسؤولیت وزارت آموزش و پرورش را در شرایطی خطیر، حساس و دشوار عهده دار شوم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام وزیر آموزش و پرورش به رییس مجلس

پیام وزیر آموزش و پرورش به رییس مجلس