مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 شهریور 1398 ساعت 08:532019-09-05اقتصادي

بررسی میزان تحقق دولت الکترونیک در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی


اگرچه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در توسعه ی «دولت الکترونیک» و خدمات خود گام هایی را برداشته است، اما همچنان نقصان و محدودیت هایی برای رشد و توسعه ی «دولت الکترونیک» دارد و الکترونیکی نبودن مجوزهایی که توسط این وزارت خانه صادر می شوند، - اگرچه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در توسعه ی دولت الکترونیک و خدمات خود گام هایی را برداشته است، اما همچنان نقصان و محدودیت هایی برای رشد و توسعه ی دولت الکترونیک دارد و الکترونیکی نبودن مجوزهایی که توسط این وزارت خانه صادر می شوند، یکی از این موارد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق ماده 67 برنامه ششم توسعه، تمام دستگاه­ های اجرایی موظف به فراهم کردن امکان الکترونیک تبادل اطلاعات و پاسخ گویی به استعلام­ دستگاه­ های اجرایی و الکترونیکی کردن کلیه خدمات و فرایندهای اداری به ترتیب تا پایان سال دوم و سوم اجرای این برنامه هستند.

اما با وجود تاکید صریح قوانین در سطوح مختلف بر ضرورت اجرایی شدن دولت الکترونیک، همچنان روند اجرای آن با سرانجام مطلوب فاصله دارد.

این وضعیت واکنش رییس جمهور را نیز در جلسه رسمی هیئت دولت به تاریخ 1/3/ 1398 به همراه داشته است و وی از ضعف­ سازمان­ های دولتی در الکترونیکی کردن بسیاری از خدمات عمومی و مجوزهای کسب وکار ابراز نارضایتی کرده و دستگاه های اجرایی را موظف به پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی میزان تحقق دولت الکترونیک در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

بررسی میزان تحقق دولت الکترونیک در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی