مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 شهریور 1398 ساعت 11:432019-09-02سياسي

تحلیل «بوی باران» با چاشنی تمجید


کارگردان «بوی باران» می گوید، در این سریال به جوانان یادآوری کردیم که اگر می خواهید با فروش مواد مخدر به خواسته ها و آرزوهای دور و درازتان برسید، - کارگردان بوی باران می گوید، در این سریال به جوانان یادآوری کردیم که اگر می خواهید با فروش مواد مخدر به خواسته ها و آرزوهای دور و درازتان برسید، باید تبعات این کار را هم بپذیرید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برنامه حوالی نگاه شب گذشته (یکشنبه 10 شهریور ماه) با موضوع تجزیه و تحلیل سریال 65 قسمتی بوی باران ، با حضور رضا محبوبی و محمد ترحمی (کارشناس های برنامه در حوزه اجتماعی)، محمود معظمی (کارگردان) و با اجرای محمود گبرلو از شبکه یک سیما روی آنتن رفت.

ضمن اینکه تحلیل سریال بوی باران در تلویزیون، در این برنامه بیشتر به تعریف و تمجید از سریال و در عین حال طرح کلی معضلات اجتماعی گذشت.

در ابتدای برنامه محمود معظمی ـ کارگردان سریال بوی باران ـ درباره محتوای سریال و اینکه تا چه حد توانسته است مفاهیم مورد نظر خود را منتقل کند؟ بیان کرد: سریال بوی باران با مشقت زیادی همراه بود.

سال ها درمورد آسیب های اجتماعی تحقیق شده بود و نویسندگان این تحقیق ها را دنبال کردند.

گبرلو در ادامه این صحبت های معظمی بحثی را مطرح کرد و گفت: معضلاتی که در سریال مطرح شده، معضلاتی است که واقعا به جامعه آسیب می زند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل «بوی باران» با چاشنی تمجید

تحلیل «بوی باران» با چاشنی تمجید