مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 شهریور 1398 ساعت 08:582019-09-02حوادث

دستگیری باند طلا دزد در بوشهر


فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: شب گذشته در یک عملیات هدفمند باند 3 نفره سارقین طلاجات منزل در شهر بوشهر شناسایی و دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ ابراهیم عرب زاده در این خصوص گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در روزهای پایانی هفته گذشته در شهر بوشهر تیم عملیاتی ویژه با محوریت کلانتری 11، با وظایف مشخص و تعریف شده شکل گرفت.

وی افزود: پس از پشتیبانی موثر اطلاعاتی و بررسی های دقیق میدانی تیم عملیاتی پلیس موفق به شناسایی محل سارقین در شهرک نیایش شد.

به گفته سرهنگ عرب زاده، ساعت 22 شب گذشته هنگامی که سارقان آماده می شدند تا با استفاده از یک جفت پلاک سرقتی خودرو اعمال مجرمانه خود را ادامه دهند در محاصره پلیس قرار گرفتند.

وی اظهار کرد: سارقان بدون توجه به ایست پلیس اقدام به فرار کردند که با شلیک پلیس یک نفر از آنها متوقف و دستگیر و دو نفر دیگر متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر اظهار کرد: با ادامه عملیات نفر دوم سارقین در بیابان های اطراف شهرک نیایش در حالی که در تاریکی شب پنهان شده بود شناسایی و دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: با دستگیری این دو نفر محل اختفای اموال مسروقه در یک منزل مسکونی در محله تنگک، شناسایی و با همکاری تیم عملیاتی پلیس آگاهی استان منزل مورد نظر محاصره، و ضمن دستگیری نفر سوم سارقین، مقادیر زیادی طل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری باند طلا دزد در بوشهر

دستگیری باند طلا دزد در بوشهر