مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 شهریور 1398 ساعت 14:282019-08-31اقتصادي

در همایش بانک داری اسلامی چه گذشت؟


سی امین همایش بانک داری اسلامی بستری برای مباحث شرعی و عملیاتی بانکی شد و مواردی از جمله کاهش شعب بانکی، نحوه پرداخت نرخ سود در بانک داری اسلامی، - اجرای عملیات بازار باز بانکی، کاهش قیمت مسکن و نظایر آن در این همایش مطرح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سی امین همایش بانک داری اسلامی از ساعت 8:30 امروز در ساختمان بانک مرکزی برگزار شد که در این همایش که با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، رییس کل بانک مرکزی، اعضای فقهی بانک مرکزی و مدیران عامل بانک ها برگزار شد، مباحثی در موضوع بانک داری بدون ربا مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این مراسم، فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه هنوز درباره مبانی بانک داری اسلامی دچار مشکل اساسی هستیم، اظهار کرد: برخی مراجع نسبت به عملیات بانکی به شدت موضع دارند؛ برخی قائل به این هستند که قوانین و مقررات مشکل ندارد و مشکل در اجراست و برخی نیز معتقدند که به خوبی اجرایی می شود.

وی افزود: نقش نظام بانکی هنوز در تامین مالی بلند مدت و کوتاه مدت نقش برجسته و اولیه است و نظام بانکی باید خود را برای این رشد و توسعه آماده کند.

دژپسند: بنگاه ها هم باید از بانک ها فاصله بگیرند وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه این باور را که با افزایش فناوری به سمت افزایش بیکاری و اخراج کارمندان می روی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در همایش بانک داری اسلامی چه گذشت؟

در همایش بانک داری اسلامی چه گذشت؟