مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 شهریور 1398 ساعت 11:382019-08-31پزشكي

ساز کارتان را کوک کنید!


سلامت روان در محیط کار به معنی پیشگیری از پیدایش مشکلات روانی در کارکنان و سالم سازی فضای روانی کار، است؛ به نحوی که هیچ یک از کارکنان به دلیل عوامل موجود در محل کار گرفتار آسیب روانی نشوند، - سلامت روان در محیط کار به معنی "پیشگیری از پیدایش مشکلات روانی در کارکنان و سالم سازی فضای روانی کار، است؛ به نحوی که هیچ یک از کارکنان به دلیل عوامل موجود در محل کار گرفتار آسیب روانی نشوند، هر یک از کارکنان از فعالیت ها و محل کار خود احساس رضایت کنند و علاقه مند به آن محل باشند.

همه کارکنان قادر به ایجاد روابط مطلوب با محیط کار و عوامل موجود در آن باشند و هر یک از کارکنان نسبت به خود، روسا، همکاران و به طور کلی نسبت به محیط کار خود و خصوصا نسبت به جایگاه خود در آن اداره یا سازمان احساس مثبتی داشته باشند" .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برخی از آمارها و اطلاعات منتشر شده توسط سازمان های بین المللی حکایت از آن دارند که کارکنان از آن دسته محیط های کاری حمایت می کنند که، محیط کار برای سلامت و بهزیستی آنان تلاش کند و به عبارتی دیگر ساز کارشان کوک باشد.

36 روز استعلاجی برای افسردگی/50 درصد افسرده ها درمان نمی شوند مدیر گروه سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی ساوه می گوید: آمارهای جهانی نشان می دهند که 10 درصد کارکنان صرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساز کارتان را کوک کنید!

ساز کارتان را کوک کنید!