مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 شهریور 1398 ساعت 09:082019-08-28فناوري

ویژگی های سرویس پهنای باند اختصاصی رسپینا


امروزه هر فردی جهت انجام امور روزانه ی خود به ارتباط اینترنتی نیاز دارد چون تقریباً هیچ کاری بدون کمک اینترنت به نتیجه نمی رسد، از سرگرمی تا خرید، - کار و ارتباط؛ اینترنت همه چیز را به هم متصل کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام رسپینا، بدون یک ارائه دهنده ی خدمات اینترنتی خوب، تجربه ی استفاده از اینترنت برای افراد می تواند ناامیدکننده و برای کسب وکارها می تواند مساوی با مختل شدن کار و عدم سودهی همراه باشد.

برای هر کسب وکاری که به سرویس اینترنت با کیفیت نیاز دارد، ضروری است، قبل از انتخاب ارائه دهنده ی خدمات اینترنتی پارامترهای خاصی را در نظر بگیرد.

شرکت داده پردازی رسپینا با هدف اعتلای صنعت فن آوری اطلاعات و ارتباطات در کشور درسال 1381 تاسیس شد و با تمرکز بر ارائه ی سرویس پهنای باند اینترنت به شرکت ها و سازمان ها، نیاز انواع صنایع را بررسی کرده و توانسته طی بیش از هفده سال، سازمان های متعددی را از سرویس پهنای باند اختصاصی خود بهره مند سازد.

رسپینا در حال حاضر بزرگترین ارائه دهنده پهنای باند اختصاصی به سازمان ها در کشور است که به بیش از 4500 سازمان در 60 صنعت مختلف سرویس پهنای باند اختصاصی خود را ارئه می دهد.

1- سرعت با روند پیشرفت تکنولوژی امروز، اگر کسب وکارها از اینترنت سریع استفاده نکنند، اجازه می دهند که فرصت های رسید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژگی های سرویس پهنای باند اختصاصی رسپینا

ویژگی های سرویس پهنای باند اختصاصی رسپینا