مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 شهریور 1398 ساعت 13:082019-08-26سياسي

دولت با ازدواج در سنین پایین مخالف است


مشاور رییس جمهور در حوزه زنان و خانواده با استفاده از تریبون کنفرانس تخصصی کودک و نوجوان از رییس مجلس درخواست کرد تا هرچه سریعتر لایحه به روزآوری حقوق کودکان و نوجوانان را در دستور کار مجلس قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معصومه ابتکار صبح امروز در کنفرانس کودک و نوجوان که در اصفهان برگزار شد با اشاره به صحبتی که با مدیر یونیسف داشته است، گفت: سی امین سالگرد یونیسف نزدیک است و اصفهان به عنوان شهر دوستدار کودک معرفی خواهد شد.

وی افزود: یکی از کارهایی که در معاونت با توجه به نگاهی که رییس جمهور نسبت به مباحث و موضوعات حقوقی دارند، اصلاح قوانینی که مشکلات برای کودکان به وجود نمی آورده، بوده است.

ابتکار گفت: یکی از مهمترین این مباحث لایحه حقوق کودکان و نوجوانان بود که نزدیک به 10سال راکد و بی تغییر مانده بود و با درخواست اولویت دولت این لایحه به صحن علنی مجلس بازگشت و مصوب شد و اشکالات این لایحه بسیار مهم که از ابعاد مختلف به حقوق کودک اشاره دارد در آن برطرف شد.

مشاور رییس جمهور در حوزه زنان و خانواده با استفاده از تریبون کنفرانس تخصصی کودک و نوجوان از رییس مجلس درخواست کرد تا هرچه سریعتر این لایحه را در دستور کار مجلس قرار داده و مجلس تصویب نهایی و شورای نگهبان تایید نهایی را انجام دهند و به زودی ابلاغ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت با ازدواج در سنین پایین مخالف است

دولت با ازدواج در سنین پایین مخالف است