مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 شهریور 1398 ساعت 12:482019-08-26فرهنگي

هدف از تشکیل یک گروه مطالعاتی در جشنواره ی فیلم کودک چیست؟


مدیر گروه مطالعات میان رشته ای سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان درباره اهداف و فعالیت های این گروه توضیحاتی را بیان کرد.

- زینب امینی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان اظهار کرد: از تشکیل گروه مطالعات میان رشته ای در جشنواره فیلم کودک و نوجوان سه سال می گذرد و این گروه هر سال با برطرف کردن ایرادات موجود، می کوشد تا کار خود را به بهترین شکل پیش ببرد.

وی ادامه داد: هدف از تشکیل گروه مطالعات میان رشته ای این است که افرادی که تحصیلات تکمیلی رشته های مرتبط با سینما مثل روانشناسی کودک، فلسفه تعلیم و تربیت، موسیقی، گرافیک، جامعه شناسی و .

را دارند بتوانند از منظر رشته خود، فیلم های راه یافته به جشنواره را ارزیابی و نقد کنند.

مدیر گروه مطالعات میان رشته ای جشنواره فیلم کودک خاطرنشان کرد: امسال 22 نفر در این گروه فعالیت داشتند و فیلم های بخش ملی جشنواره را پیش از اکران در جشنواره تماشا و بررسی کردند.

امینی تصریح کرد: به این دلیل که رده بندی ای برای فیلم های راه یافته به جشنواره از سوی سازندگان در نظر گرفته نشده بود، امسال بحث تعیین رده بندی سنی نیز بر عهده گروه مطالعات میان رشته ای قرار گرفت و برای مثال گروه روانشناسان تعیین می کرد که تماشای کدام فیلم برای کودکان اوتیسم مناسب نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف از تشکیل یک گروه مطالعاتی در جشنواره ی فیلم کودک چیست؟

هدف از تشکیل یک گروه مطالعاتی در جشنواره ی فیلم کودک چیست؟