مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 شهریور 1398 ساعت 12:132019-08-26اقتصادي

دولت وارد قیمت گذاری در حوزه فولاد نشود


رییس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه فعالان عرصه معدن و فولاد برای مدیریت کالاهای خود توانایی دارند، اظهار کرد: - با توجه به شرایط بازار امیدواریم دولت از ورود به زنجیره فولاد صرف نظر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهرام شکوری صبح امروز در نشست با فعالان بخش معدن در اتاق بازرگانی، گفت: متاسفانه در ماه های گذشته تعامل ما با وزارت صنعت، معدن و تجارت به شکلی بوده که به نظر می رسد سیاست گذاران این حوزه سنجش دقیقی از برخی مسائل ندارند و از این رو بخشنامه هایی که منتشر می شود باعث دلسرد شدن فعالان این حوزه شده است.

به گفته وی، در شرایطی که در کشور قوانین خوبی همچون ماده 24 و ماده 24 مکرر در زمینه معدن وجود دارد، اما عملا شاهد آن هستیم که این قوانین اجرایی نمی شود و همین مساله می تواند به کاهش تولید و از دست رفتن مشاغل در این زمینه منجر شود.

رییس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی ایران با انتقاد از ادامه دار بودن تخصیص ارز 4200 تومانی گفت: سیاست های ماه های گذشته به بخش خصوصی خسارت وارد کرده و اگر دولت قصد داشته باشد به زنجیره فولاد ورود کرده و دراین حوزه قیمت گذاری کند، خسارت ها ادامه دار خواهد بود.

وی ادامه داد: یکی از موضوعاتی که موجب نگرانی شده، بحث تصویب عوارض 30 درصدی بر صادرات کنسانتره و گندله است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت وارد قیمت گذاری در حوزه فولاد نشود

دولت وارد قیمت گذاری در حوزه فولاد نشود