مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 شهریور 1398 ساعت 11:582019-08-26سياسي

دو پاسخ متفاوت معاون بنیاد شهید قم درباره خودسوزی یک فرزند شهید


مسئول حراست بنیاد شهید استان قم گفت: همکاران ما با توجه به بوی بنزینی که حس کرده بودند به دنبال فرزند شهید می روند و دلیل حضور و مشکلش را جویا می شوند اما او بدون اینکه توضیحی بدهد یا حرفی بزند بلافاصله در کمتر از دو دقیقه خودش را به طبقه همکف و دفتر مدیر .

- مسئول حراست بنیاد شهید استان قم گفت: همکاران ما با توجه به بوی بنزینی که حس کرده بودند به دنبال فرزند شهید می روند و دلیل حضور و مشکلش را جویا می شوند اما او بدون اینکه توضیحی بدهد یا حرفی بزند بلافاصله در کمتر از دو دقیقه خودش را به طبقه همکف و دفتر مدیر کل بنیاد شهید استان قم می رساند.

دکتر عینی معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در رابطه با ماجرای خودسوزی و فوت یک فرزند شهید به ایسنا گفت: این فرزند شهید شب پیش از حادثه برای بستری شدن به بیمارستان مراجعه کرده بوده است اما از آنجایی که شرط بستری شدن دستور پزشک است، بیمارستان مربوطه اقدام به بستری کردن این فرزند شهید نکرده بود.

پس از این مشکل پیش آمده،علی رغم این که برادر و خواهرش شماره تماس بنده را داشتند تماسی در رابطه با برطرف کردن حل مشکلشان با این جانب برقرار نکردند تا در صورت نیاز به مشکل این فرزند شهید رسیدگی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو پاسخ متفاوت معاون بنیاد شهید قم درباره خودسوزی یک فرزند شهید

دو پاسخ متفاوت معاون بنیاد شهید قم درباره خودسوزی یک فرزند شهید