مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 شهریور 1398 ساعت 10:532019-08-26بين الملل

دستگیری شهروندان غیر آمریکایی در 20 سال گذشته سه برابر شده است


در گزارش جدید فدرال آمده که دستگیر شهروندان غیر آمریکایی در دو دهه گذشته به بیش از سه برابر رسیده که بیشتر آن از اعمال قوانین مهاجرتی در ایالات متحده نشات می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، این گزارش از اداره آمارهای دادگستری آمریکا نشان می دهد، 64 درصد از تمامی دستگیری های فدرال در سال گذشته میلادی مربوط به شهروندان غیر آمریکایی است؛ در سال 1998 این تعداد 37 درصد بود.

دستگیری های فدرال اتباع غیر آمریکایی در این مدت بیش از سه برابر یعنی 234 درصد شده در حالیکه دستگیری شهروندان آمریکایی تنها 10 درصد بالاتر بود.

همچنین در این گزارش آمده، علت اصلی این دستگیری ها اعمال قوانین مهاجرتی در سالهای گذشته از سوی دولت جورج بوش، رییس جمهوری پیشین آمریکا و باراک اوباما، رییس جمهوری سابق و دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا در سال 2018 است.

در ادامه این گزارش همچنین به ارقامی کلیدی اشاره شده است؛ در سال 2018، 85 درصد از دستگیری های فدرال اتباع غیر آمریکایی بابت تخلفات مهاجرتی و پنج درصد دیگر از دستگیری ها بابت تخلفات مرتبط با مهاجرت بوده است.

یکی از محققان امور مهاجرتی در موسسه کاتو گفت: دولت ترامپ بسیار دقیقتر قوانین مهاجرتی را اجرا می کند که این معنای پیگیری ها و دستگیری های بیشتر اتباع غیر آمریکایی بابت تخلفات مهاجرتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری شهروندان غیر آمریکایی در 20 سال گذشته سه برابر شده است

دستگیری شهروندان غیر آمریکایی در 20 سال گذشته سه برابر شده است