مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 شهریور 1398 ساعت 10:132019-08-26اجتماعي

گردشگری سد در مازندران در انحصار زمین خواران و کوه خواران!


با وجود مواهب طبیعی موجود در این استان و تقریبا بدون برنامه بودن مسئولان متولی امر گردشگری در مازندران، می توان گفت که سد، ابتکاری بزرگ برای متولیان این بخش می تواند باشد، - گردشگری سد در مازندران در انحصار زمین خواران و کوه خواران! با وجود مواهب طبیعی موجود در این استان و تقریبا بدون برنامه بودن مسئولان متولی امر گردشگری در مازندران، می توان گفت که سد، ابتکاری بزرگ برای متولیان این بخش می تواند باشد، آن هم در زمانی که این مسئولان بر روی کوه، جنگل، دشت، دریا و غیره نیز برنامه خاصی ندارند، در این بین، مازندران با وجود داشتن 800 آب بندان بکر و منحصر به فرد، می تواند به استانی پرجاذبه با 800 نقطه گردشگری جدید در کنار سدهای مخزنی بدل شود البته اگر زمین خواران و کوه خواران بگذارند.

شاید برایتان جالب باشد اما سدها تنها برای استفاده از منابع آبی پشت آن و یا تولید برق کارآیی ندارند بلکه در بسیاری از کشورهای دنیا به عنوان مقصدی برای گردشگری محسوب می شوند.

در مازندران نیز به دلیل وجود سدهای فراوان شامل سدهای مخزنی و سدهای خاکی یا همان آب بندان ها که تمامی آنها قابلیت گردشگری را دارند، توجه به این امر می تواند در کنار آشناشدن بیشتر مردم به این سازه، مباحث مربوط به گردشگری سد را نیز رونق دهند و از این طریق، ضمن اشتغالزایی، درآمدزای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری سد در مازندران در انحصار زمین خواران و کوه خواران!

گردشگری سد در مازندران در انحصار زمین خواران و کوه خواران!