مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 شهریور 1398 ساعت 09:182019-08-26فرهنگي

بازگشت دزد مجسمه ها به شهر ؟!


بعد از گذشت 9 سال از پرونده سرقت های سریالی مجسمه های پایتخت که بدون نتیجه مسکوت ماند، این بار مجسمه قیصر امین پور شاعر معاصر به سرقت رفت و این پرسش را در ایجاد کرد که چگونه اصطلاحا در روز روشن با وجود دوربین و .

- بعد از گذشت 9 سال از پرونده سرقت های سریالی مجسمه های پایتخت که بدون نتیجه مسکوت ماند، این بار مجسمه "قیصر امین پور" شاعر معاصر به سرقت رفت و این پرسش را در ایجاد کرد که چگونه اصطلاحا در روز روشن با وجود دوربین و .

، مجسمه ها به سرقت می رود و هیچ ردی هم از عوامل آن به دست نمی آید؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اواسط سال 89، خبری در رسانه ها مبنی بر اینکه سردیس استاد شهریار از مقابل تالار وحدت حذف شده، منتشر شد؛ خبری که بلافاصله احساسات مردم را برانگیخت و انگشت انتقاد را به سمت مدیریت شهری وقت برد که چرا مجسمه یکی از شاعران محبوب را برداشته است! اما شهرداری تهران نیز بلافاصله نسبت به تکذیب نقشش در حذف این مجسمه اقدام کرد و ضمن اعلام بی خبری از سرنوشت این مجسمه خبر از ربودن این مجسمه داد! سرقت مجسمه های پایتخت با سردیس شهریار آغاز شد و ناباورانه ظرف مدت کوتاهی تعداد مجسمه های مسروقه شهر به عدد حدود 12 برسد! مجسمه افرادی چون صنیع خاتم در پارک ملت، شهریار مقابل تئاتر شهر، شریعتی در پارک شریعتی، مادر و فرزند در میدان صنعت، باقرخان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت دزد مجسمه ها به شهر ؟!

بازگشت دزد مجسمه ها به شهر ؟!