مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 شهریور 1398 ساعت 15:482019-08-25بين الملل

استفاده پلیس هنگ کنگ از ماشین آب پاش و گاز اشک آور جهت مقابله با معترضان


پلیس هنگ کنگ، امروز ( یکشنبه) نیز اقدام به پاشیدن آب و شلیک گاز اشک آور جهت عقب راندن تظاهرکنندگان آجر به دست کرد؛ ناآرامی های امروز، در پی درگیری های خشونت بار روز شنبه صورت می گیرد که پلیس طی آن، - پلیس هنگ کنگ، امروز ( یکشنبه) نیز اقدام به پاشیدن آب و شلیک گاز اشک آور جهت عقب راندن تظاهرکنندگان آجر به دست کرد؛ ناآرامی های امروز، در پی درگیری های خشونت بار روز شنبه صورت می گیرد که پلیس طی آن، پس از حدود یک هفته مجددا به گاز اشک آور متوسل شده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، طی درگیری های امروز در هنگ کنگ، تظاهرکنندگان دست به پرتاب دست کم یک کوکتل مولوتوف زدند و ماشین های آب پاش که برای سال ها مورد استفاده قرار نگرفته بودند، برای سرکوب ناآرامی به حرکت درآمدند.

اپراتور ریلی ام تی آر این دولت شهر، جهت جلوگیری از گردهمایی مردم، در برخی از مناطق سرویس جابجایی مسافران را متوقف کرد؛ با این حال، تظاهرکنندگان با جمع شدن در یک استادیوم ورزشی در بندرگاه کووای چانگ ، تا نزدیکی های منطقه تسوئن وان راهپیمایی کردند.

برخی به کندن آجرهای سنگ فرش ها و استفاده از آن به عنوان سلاح پرداختند؛ در همین حال، معترضانی دیگر با ریختن مواد شوینده بر سطح جاده، سعی کردند تا مسیر عبور نیروهای پلیس را لغزنده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده پلیس هنگ کنگ از ماشین آب پاش و گاز اشک آور جهت مقابله با معترضان

استفاده پلیس هنگ کنگ از ماشین آب پاش و گاز اشک آور جهت مقابله با معترضان