مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 شهریور 1398 ساعت 15:432019-08-25سياسي

برگزاری یادواره شهدای عملیات کربلای 2 در گلزار شهدای رشت


معاون فرهنگی بنیاد شهید گیلان از برگزاری یادواره سردار شهید حاج محمود قلی پور و 198 شهید عملیات کربلای 2 خبر داد و عنوان کرد: این یادواره در گلزار شهدای رشت برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا داوطلب در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره سردار شهید حاج محمود قلی پور و 198 شهید عملیات کربلای 2، اظهار کرد: دوران دفاع مقدس الگویی موفق برای نسل های امروز و آینده است.

وی عملیات کربلای 2 را حائز اهمیت برشمرد و افزود: در این عملیات 198 شهید تقدیم اسلام و انقلاب شده که شهید حاج محمود قلی پور از نمونه های بارز آن است.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با بیان اینکه شهید قلی پور در دوران خودش یکی از موثرترین، فعال ترین، متفکرترین و خاکی ترین شخصیت های دفاع مقدس بود، گفت: ایشان هنوز در بین مردم ناشناخته مانده و نتوانسته ایم ابعاد شخصیتی و برجسته این شهید والامقام را درست برای جوانان بیان کنیم.

داوطلب امنیت پایدار کشور را مرهون خون شهدا از جمله شهید قلی پور دانست و یادآور شد: خون شهدا ضامن آزادی و اقتدار و امنیت ما در دنیای پرآشوب امروز است.

وی از برگزاری یادواره سردار شهید محمود قلی پور، سرداران شهید گیلان همچون علی گلستانی، سید محمد محمدنژاد، حسن رضوانخواه و غلامرضا قبادی و 198 شهید عملیات کربلای 2 خبر داد و عنوان کرد: ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یادواره شهدای عملیات کربلای 2 در گلزار شهدای رشت

برگزاری یادواره شهدای عملیات کربلای 2 در گلزار شهدای رشت