مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 شهریور 1398 ساعت 15:082019-08-25اقتصادي

تفاوت هیوندا و ایران خودرو از نگاه عضو اتاق بازرگانی مشهد


عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی مشهد گفت: ایران خودرو در سال 1967 یعنی 1346، ساخت پیکان را شروع می کند، در حالی که یک سال بعد هیوندا تاسیس می شود؛ - منابعی که در اختیار ایران بوده متجاوز از 6 برابر منابع در اختیار کره است، چگونه هیوندا در سطح بالا قرار می گیرد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد بحرینیان امروز در همایش اقتصاد ایران در پیچ و خم توسعه، با نگاهی به تجربه ژاپن، کره جنوبی و مالزی در محل اتاق بازرگانی، اظهار کرد: این امر در کشور قابل پنهان نیست که با مشکلات روبه رو هستیم و بعد از 120 سال پس از مشروطه نتوانستیم به لحاظ اقتصادی به پایداری و امنیت برسیم و در بسیاری زمینه ها به ویژه اقتصاد آرامش خاطری را ایجاد کنیم.

وی افزود: در دوران اخیر حداقل در طول 60 سال گذشته، دو بار با تحریم ها مواجه بودیم که یک بار زمان مصدق و بار دیگر بعد از شروع انقلاب و دوره تشدید شده آن، پس از سال 90 بوده که اکنون بیشتر افزایش یافته است.

آیا این اقتصاد می تواند جوابگو باشد و چرا اقتصاد اینگونه شده است؟ بحرینیان ادامه داد: عده ای بحث تحریم را مطرح می کنند اما من نمی پذیرم که تاثیر دارد، تاثیر، سوءمدیریت تصمیم گیری های اقتصادی در کشور و نداشتن جهت برای پیشرفت کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاوت هیوندا و ایران خودرو از نگاه عضو اتاق بازرگانی مشهد

تفاوت هیوندا و ایران خودرو از نگاه عضو اتاق بازرگانی مشهد