مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 شهریور 1398 ساعت 14:132019-08-25سياسي

داستان پلی که از دل باغستان قزوین می گذرد!


استاندار قزوین درباره آخرین وضعیت عبور پل امام رضا (ع) از باغستان گفت: در این زمینه باید مشاوران متخصص نظر بدهند هرچند عبور این پل از باغستان موجب اعتراض من نیز شد.

- استاندار قزوین درباره آخرین وضعیت عبور پل امام رضا (ع) از باغستان گفت: در این زمینه باید مشاوران متخصص نظر بدهند هرچند عبور این پل از باغستان موجب اعتراض من نیز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در نشست خبری اظهار کرد: در تلاش هستیم هرگونه تغییراتی در روند این پل که داده می شود کمترین آسیب را به باغستان بزند و درختان تحت تأثیر این پل نیز جابه جا شود.

پیش از این و در سال گذشته شهردار قزوین گفته بود: از نظر ما قطع حتی یک درخت اشکال دارد و از طرفی اگر این اتصال صورت نگیرد حدود 70 درصد اهداف طرح احداث پل امام رضا(ع) برای کاهش بار ترافیک کمربندی شهر قزوین محقق نمی شود لذا در حال حاضر با ادامه کار مخالفیم تا طرح جدیدی ارائه شود.

شهردار قزوین به منظور جلوگیری از قطع درختان در باغستان و حفظ محیط زیست از ادامه اجرای طرح پل امام رضا(ع) برای اتصال به پل باغستان (ابوترابی) و بلوار جمهوری در شهر قزوین مخالفت کرده بود.

زاهدی با بیان اینکه در سال جاری هفته دولت با هفته فرهنگی قزوین هماهنگ شده ازاین رو برنامه های مختلفی در طول این هفته در سطح استان برگزار می شود که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان پلی که از دل باغستان قزوین می گذرد!

داستان پلی که از دل باغستان قزوین می گذرد!