مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 شهریور 1398 ساعت 15:582019-08-24اقتصادي

من جنس گران و تقلبی نمی خواهم!


این روزها با توجه به بازار پرتلاطم دلار و تحریم های اخیر، هزینه های زندگی روزمره به شدت بالا رفته و هرکس به دنبال راهکاری برای زندگی راحت و افزایش درآمد خود یا کاهش هزینه هایش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام چارسوق، اما چگونه؟ شاید تا قبل از این، شما جزو آن دسته از افرادی بودید که همیشه در پی خرید کالاها و لوازم برند و اصلی می گشتید که ارزش هزینه کردن داشتند و از کیفیت بالایی برخوردار بودند اما اکنون که قیمت ها بالا رفته، حتما ترجیح داده اید برای کاهش هزینه هایتان از خرید وسایل برند صرف نظر کنید چرا که به دنبال مشکلات و هزینه های بالای واردات به ایران، ممکن است خیلی از کالاهای اصلی را پیدا نکرده و به جای آن گرفتار کالای تقلبی با هزینه های گزاف شوید.

کالای اصلی با قیمت مناسب را از کجا بخریم؟ اکنون زمانی است که بیشتر از هر وقت دیگری، همه برای پول خود و هزینه هایی که قرار است داشته باشند، ارزش قائل اند.

قطعا می دانید که نمی شود در پی گرانی و هزینه های بالای زندگی از خرید کردن صرف نظر کرد چرا که خیلی از لوازم و وسایل، جزو ضرورت های زندگی می باشند و نبودن آن ها امکان پذیر نیست.

پس باید ببینیم چگونه می شود از دام وسایل تقلبی و گران قیمت در امان بمانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

من جنس گران و تقلبی نمی خواهم!

من جنس گران و تقلبی نمی خواهم!