مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 شهریور 1398 ساعت 09:482019-08-24اقتصادي

رشد کشفیات کراک و شیشه در سیستان و بلوچستان


در این استان از ابتدای سال تاکنون سه هزار و 263 درصد کشفیات شیشه و 2 هزارو 968 درصد کشفیات کراک رشد داشته است - استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در این استان از ابتدای سال تاکنون سه هزار و 263 درصد کشفیات شیشه و 2 هزارو 968 درصد کشفیات کراک رشد داشته است استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در این استان از ابتدای سال تاکنون سه هزار و 263 درصد کشفیات شیشه و 2 هزارو 968 درصد کشفیات کراک رشد داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- احمدعلی موهبتی افزود: در زمینه انسداد مرز علاوه بر گزارشات و پیگیری ستاد، با پیگیری های انجام شده 100 میلیون دلار از صندوق توسعه ملی برای این امر اختصاص یافته که بزودی شروع می شود و طرف پاکستانی نیز طرح انسداد را شروع کرده و باید محدودیت ها با انسداد مرز آغاز شود و در این زمینه حتما نیاز به اقدامات فرهنگی، پیشگیری، درمان و مباحث اجتماعی است.

استاندار در ادامه اظهار کرد: این استان خط مقدم جبهه امنیت در حوزه بهداشت، مبارزه با موادمخدر، اقتصاد، امنیت و آرامش مردم و سایر حوزه ها در کشور است.

وی گفت: هرچه در حوزه مبارزه با موادمخدر تلاش می کنیم مطلوبیت لازم حاصل نمی شود زیرا کسانی که در آنسوی مرزها هستند قبلا منافع مادی و اقتصادی را در نظر می گرفتند اما اکنون دشمنان نظام، ملت را هدف قرار داده و دست برروی عقاید مردم گذاشته و به راحتی آدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد کشفیات کراک و شیشه در سیستان و بلوچستان

رشد کشفیات کراک و شیشه در سیستان و بلوچستان