مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 شهریور 1398 ساعت 09:132019-08-24پزشكي

پزشکان، ستون خیمه سلامت کشور هستند


پزشکان ستون خیمه سلامت در کشور هستند و جایگاه اجتماعی بالایی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، بهرام سرمست شامگاه گذشته در جشن روز پزشک عنوان کرد: برای بهبود نظام سلامت باید از همه ی توان پزشکان، مردم و دستگاه های متولی بهرمند شد و در شیوه نظام سلامت باید بازنگری شود و به طور سیستمی و نظام مند در حوزه درمان برای ارائه خدمات بهتر باید کار شود.

وی بیان کرد: پزشکان برای حفظ جایگاه و منزلت خود باید از خودبینی و غرور فاصله بگیرند و خود را متعلق به مردم بدانند و با تمام توان در خدمت مردم باشند و برای درمان تمام دانش و توان خود را به کار بگیرند.

پژوهش و تحقیقات علمی، لازمه پیشرفت علم پزشکی سرمست ادامه داد: در باب پژوهش و تحقیقات علمی باید حمایت های لازم و کافی در جهت انجام پژوهش ها و بهرمندی و به کارگیری این تحقیقات در راستای ارتقای سطح پزشکی استان صورت بگیرد، گسترش فضاهای آموزشی و تعداد رشته های علوم پزشکی در قم نیز باید انجام شود.

در ادامه این مراسم، ابوالفضل ایرانی خواه رییس دانشگاه علوم پزشکی قم ضمن تبریک روز پزشک، گفت: استان قم هشتمین کلان شهر بزرگ کشور است اما زیرساخت های بیمارستانی مناسبی را دارا نبود که به لطف مسئولین کشوری و استانی؛ با ساخت بیمارستان های مدرن و مجهز شاهد بهبود شرایط زیرساختی در استان قم هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشکان، ستون خیمه سلامت کشور هستند

پزشکان، ستون خیمه سلامت کشور هستند