مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 شهریور 1398 ساعت 00:082019-08-23سياسي

آخرین روند وصول 20 هزار میلیارد تومان مطالبات معوق شده شستا


مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی آخرین اقدامات انجام شده برای وصول مطالبات معوق شده شستا را تشریح کرد.

- مصطفی سالاری در گفت وگو با ایسنا، درباره آخرین اقدامات انجام شده برای وصول مطالبات معوق شده شستا اظهار کرد: بخشی از پرونده ها قضایی شده و از سوی شستا در حال پیگیری است.

وی افزود: شستا در پرونده های مختلف، طرف دعواست؛ برخی از این پرونده ها در دادگاه بدوی و تعیین نظر و برخی در مرحله اجرای احکام هستند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه برنامه ریزی های لازم انجام شده و همکاران ما در شستا گروهی را تعیین کرده اند که سریعا مطالبات را وصول کنند، درباره میزان این بدهی گفت: مطالبات ما حدود 20 هزار میلیارد تومان است که البته همه آن قطعی شده نیست؛ بلکه مطالبه و ادعاهای ماست و طرف مقابل هم حق دفاع از خود را در دادگاه تجدید نظر یا بدوی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یازدهم خرداد سال جاری، محمد شریعتمداری وزیر رفاه با انتشار توییتی در صفحه شخصی خود از پیگیری و اقدام قضایی جهت دریافت بیش از 13 هزار میلیارد تومان مطالبات وصول نشده به دعوا رسیده شستا خبر داد و در این متن توییتری خود که با هشتک شفافیت نوشته شد، اعلام کرده بود که لیست بیش از 13 هزار میلیارد تومان مطالبات وصول نشده بدعوا رسیده ایجاد شده در دوران پیشین شستا! با مشخصات کامل و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین روند وصول 20 هزار میلیارد تومان مطالبات معوق شده شستا

آخرین روند وصول 20 هزار میلیارد تومان مطالبات معوق شده شستا