مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 شهریور 1398 ساعت 23:082019-08-23سياسي

هشدار درباره تأثیر منفی تحریم ها بر مبارزه با جرائم سازمان یافته فراملی


سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان ملل و سازمان های بین المللی مستقر در وین، گفت: یکجانبه گرایی و تحریم های غیرقانونی، تهدید بزرگ در مبارزه با جرائم سازمان یافته فراملی است؛ - از این رو ضروری است رویکرد جامع در سطح جهان بر مبنای درک هوشمندانه اتخاذ شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کاظم غریب آبادی با شرکت در نشست ویژه مشترک کمیسیون های مواد مخدر و پیشگیری از جرم و عدالت کیفری سازمان ملل متحد که با حضور رییس مجمع عمومی سازمان ملل برگزار شد، ضمن هشدار درباره پیامدهای وخیم یکجانبه گرایی و تحریم های غیرقانونی بر مبارزه با جرائم سازمان یافته فراملی از جمله مواد مخدر، بر ضرورت اتحاد و یکپارچگی جهانی بر مبنای درک هوشمندانه جهت ریشه کن کردن این مشکلات تاکید کرد.

سفیر و نماینده ایران در ابتدا با اشاره به اینکه پیشگیری و مبارزه با جرائم سازمان یافته فراملی با توجه به ظهور جنبه های جدید آن از جمله جرائم سایبری، تبدیل به یکی از عمده چالش های جامعه بین المللی شده است، افزود: مهمترین موضوع برای رسیدگی به این چالش، اتخاذ یک رویکرد جامع بر مبنای درک هوشمندانه از شرایط به وجود آورنده این چالش ها و همکاری جهانی واقعی است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در این برهه حساس که چندجانبه گرایی به علت سیاست های کوته فکرانه و ماجراجویانه عده اندکی از دولت ها به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار درباره تأثیر منفی تحریم ها بر مبارزه با جرائم سازمان یافته فراملی

هشدار درباره تأثیر منفی تحریم ها بر مبارزه با جرائم سازمان یافته فراملی