مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 شهریور 1398 ساعت 11:582019-08-23سياسي

سامانه پایش عملکرد شهرداری ها راه اندازی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور با اشاره به اقدامات این وزارت خانه با هماهنگی سایر دستگاه ها در زمینه توانمندسازی شهرداری های کم درآمد و دهیاری های کشور اظهارکرد: - سخنگوی وزارت کشور از راه اندازی سامانه پایش عملکرد شهرداری ها در اجرای برنامه ملی بازآفرینی شهری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور با اشاره به اقدامات این وزارت خانه با هماهنگی سایر دستگاه ها در زمینه توانمندسازی شهرداری های کم درآمد و دهیاری های کشور اظهارکرد: در طول 2 سال گذشته اقدامات بسیار خوبی برای کمک به توانمندسازی شهرداری های کم درآمد و دهیاری های کشور با پیگیری وزارت کشور بعمل آمده است.

وی در ادامه افزود: طبق آخرین گزارش دریافتی تعداد 1262 دستگاه انواع ماشین آلات عمرانی و خدماتی خریداری و بین شهرداری های کم درآمد و دهیاری های کشور توزیع شده است.

سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه شهرداری های زیر 50 هزار نفر جمعیت برای تامین و خرید قیر با توجه به محدودیت های منابع مالی با مشکلاتی مواجه هستند، گفت: دولت برای حل این مشکل و در جهت کمک به این نهاد خدماتی، اقدام به تامین 11 هزار و 700 میلیارد ریال قیر رایگان جهت کمک به آسفالت معابر شهر های زیر 50 هزار نفر جمعیت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه پایش عملکرد شهرداری ها راه اندازی شد

سامانه پایش عملکرد شهرداری ها راه اندازی شد