مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 مرداد 1398 ساعت 08:132019-08-22اقتصادي

تکیه بر ظرفیت های داخلی، طرح آمریکا برای فروپاشی اقتصاد را ناکام گذاشت


معاون اول رییس جمهور با اشاره به اینکه استان مازندران در تولید بسیاری از محصولات کشاورزی جزو رتبه های برتر کشور است، گفت: باید با احداث و توسعه واحدهای محصولات تکمیلی، - زمینه استفاده از ضایعات برنج برای تولید محصولات جدید در استان مازندران فراهم شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسحاق جهانگیری در آیین افتتاح مرکز بین المللی تجارت و پایانه صادرات برنج ایران در آمل، با اشاره به اینکه مازندران سهم بزرگ و مهمی در تامین محصولات کشاورزی و امنیت غذایی کشور دارد، گفت: به رغم انواع محدودیت ها نظیر کمبود آب، تولید محصولات کشاورزی سال به سال افزایش یافته و با تکیه بر توانمندی و ظرفیت داخلی، طرح آمریکا برای فروپاشی و نابودی اقتصاد ایران ناکام ماند.

معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه دولت تلاش کرده است تا ذخایر مناسبی برای کالاهای اساسی ایجاد شود، افزود: اگر چه در مواقع لزوم کالاهای اساسی مورد نیاز از طریق واردات تامین شده، اما با وجود همه محدودیت های مالی، اراده ای جدی برای حمایت از کشاورزان داخلی در کشور وجود دارد.

وی با بیان اینکه تولید متوسط سالیانه 2 میلیون تن برنج در سه استان شمالی کشور رقم بسیار مهمی در اقتصاد و تجارت محسوب می شود، تصریح کرد: باید برای استفاده بهینه از این حجم فعالیت و تولید اقتصادی و به ویژه برای انتفاع بیشتر کشاور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکیه بر ظرفیت های داخلی، طرح آمریکا برای فروپاشی اقتصاد را ناکام گذاشت

تکیه بر ظرفیت های داخلی، طرح آمریکا برای فروپاشی اقتصاد را ناکام گذاشت