مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مرداد 1398 ساعت 19:382019-08-21سياسي

آخرین وضعیت آمادگی استان کرمان برای برگزاری جشنواره موسیقی نواحی


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: تاکنون سه جلسه شورای سیاست گذاری جشنواره با حضور اعضای شورا و معاون هنری وزیر ارشاد و مسئولان استانی برگزار شده که در آخرین جلسه این شورا، - از نسخه آزمایشی سایت اطلاع رسانی جشنواره موسیقی نواحی ایران رونمایی شد و اطلاع رسانی درباره جشنواره دوازدهم به طور رسمی از ابتدای شهریورماه امسال آغاز خواهد شد.

محمدرضا علیزاده - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان - در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کویر، درباره آمادگی استان کرمان برای برگزاری جشنواره موسیقی نواحی اظهار کرد: دوازدهمین دوره جشنواره موسیقی نواحی 16 تا 19 آبان ماه امسال و در آستانه هفته وحدت در کرمان برگزار خواهد شد.

وی افزود: تاکنون سه جلسه شورای سیاست گذاری جشنواره با حضور اعضای شورا و معاون هنری وزیر ارشاد و مسئولان استانی برگزار شده که در آخرین جلسه این شورا، از نسخه آزمایشی سایت اطلاع رسانی جشنواره موسیقی نواحی ایران رونمایی شد و اطلاع رسانی درباره جشنواره دوازدهم به طور رسمی از ابتدای شهریورماه امسال آغاز خواهد شد.

علیزاده تصریح کرد: تفاوت دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی با سال های قبل این است که همه حوزه های مرتبط با حوزه موسیقی استان در حال برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره هستند و امیدواریم جشنواره با کیف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت آمادگی استان کرمان برای برگزاری جشنواره موسیقی نواحی

آخرین وضعیت آمادگی استان کرمان برای برگزاری جشنواره موسیقی نواحی