مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مرداد 1398 ساعت 14:382019-08-21اقتصادي

5 مدل کیفی که هر خانمی نیاز دارد + عکس


کیف برای خانم ها یک وسیله ضروری است، کیف های زنانه معمولا همه جا و همیشه همراه خانم ها هستند فرقی نمی کند شما یک دختر نوجوان باشید یا یک خانم پا به سن گذاشته، - کیف نیاز اولیه هر خانمی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام لیان استور، بسته به نوع کاربرد، اندازه و یا سلیقه شخص، کیف ها دارای انواع و اقسام مختلفی هستند شما می توانید کیف هایی در رنگ ها و طرح های متنوع و مختلفی را در بازار و یا فروشگاه اینترنتی لیان استور پیدا کنید.

خوب برای انتخاب یک مدل کیف چندین ملاک را باید مد نظر خود قرار دهید تا بهترین انتخاب را از بین تنوع زیاد موجود در بازار وسیع کیف انتخاب کنید.

اولین ملاک و شاید مهمترین ملاک برای خانم ها و دختران جوان در انتخاب کیف، زیبایی و جنبه ظاهری این اکسسوری مورد علاقه خانم هاست.

خیلی وقت ها کیف از روی ظاهر انتخاب می شود و شاید عملا کارایی که شما مد نظرتان است را نداشته باشد و شما فقط و فقط چون نمونه جدید و زیبایی است آن را انتخاب کردید و زیبایی را به کارایی ترجیح داده اید، در مورد کیفیت نیز همین امر صادق است، ممکن است کیف زیبا باشد ولی از کیفیت خوبی برخوردار نباشد و این یک اشتباه راهبردی است.

تقسیم بندی کیف ها : 1-کیف دستی: کیفی که بند اصلی آن کوتاه و دستی است و معولا روی دست انداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 مدل کیفی که هر خانمی نیاز دارد + عکس

5 مدل کیفی که هر خانمی نیاز دارد + عکس