مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مرداد 1398 ساعت 13:332019-08-21سياسي

ایران هیچ گاه جزو 20 کشور اول مهاجرفرست نبوده و نیست


مشاور رییس بنیاد ملی نخبگان، با اشاره به اخبر منتشر شده درباره مهاجرت ایرانیان به خارج از کشور در برخی رسانه‎های داخلی و خارجی، گفت: ایران هیچ گاه جزو 20 کشور اول مهاجرفرست نبوده و نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پرویز کرمی ضمن بیان این مطلب، در خصوص مطالب منتشر شده در ارتباط با آمارهای اخیر مهاجرت یا فرار مغزها در برخی از رسانه های داخلی و خارجی گفت: در چند روز گذشته خبری بر روی برخی خبرگزاری ها، روزنامه ها و سایتهای خبری با عنوان 8 عامل ترک وطن/مهمترین دلیل مهاجرت ایرانیان در سال گذشته چه بود؟ .

منتشر شده است که همان گونه که از تیتر و عنوان خبر می توان حدس زد، می بایست در متن خبر از آمار و دلایل مهاجرت های بین المللی ایرانی ها به خارج از کشور صحبت شده باشد، اما در عین شگفتی و ناباوری مشاهده می شود که در این متن، آمار و اطلاعات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی (که در آن به علل جابجایی و مهاجرت داخلی جمعیت شاغل و جمعیت بیکار کشور پرداخته شده) به عنوان سند و آمار مهاجرت ایرانی ها به خارج از کشور ارائه شده است.

وی ادامه داد: یک سوال اساسی در این بین مطرح می شود و آن اینکه آیا سطح دقت در فضای رسانه ای و مطبوعات تا این حد تنزل کرده که هیچ سردبیر یا دبیر سرویس خبری قبل از انتشار خبری و قرار گرفتن آن در معرض افکار عمومی، محتوای خبر را با تیتر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران هیچ گاه جزو 20 کشور اول مهاجرفرست نبوده و نیست

ایران هیچ گاه جزو 20 کشور اول مهاجرفرست نبوده و نیست