مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مرداد 1398 ساعت 10:482019-08-21سياسي

سرلشکر باقری: اقتدار امروز، مقدمه ای برای بدل شدن ایران به یک قدرت شکست ناپذیر است


امروز نظام به سطحی از اقتدار رسیده که دشمن را به یأس و ناامیدی کشانده و این توانمندی مقدمه ای است تا ایران به عنوان یک قدرت شکست ناپذیر در سطح بین المللی بروز و ظهور داشته باشد.

- رییس ستادکل نیروهای مسلح گفت: امروز نظام به سطحی از اقتدار رسیده که دشمن را به یأس و ناامیدی کشانده و این توانمندی مقدمه ای است تا ایران به عنوان یک قدرت شکست ناپذیر در سطح بین المللی بروز و ظهور داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار سرلشکر محمد باقری در جریان بازدید از سازمان پدافند غیرعامل کشور با تقدیر از عملکرد این سازمان، گفت: با عنایت خداوند متعال این سازمان امنیت کشور را در حوزه هسته ای، زیستی، سایبری و شیمیایی تأمین و تضمین خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه سازمان پدافند غیرعامل کشور با طرح ریزی و برنامه ریزی مناسب در مقابله با تهدیدها در عرصه های مختلف با همکاری دولت، وزارتخانه ها، ارگان ها و سازمان های لشکری و کشوری آمادگی های مناسبی ایجاد کرده است، گفت: این سازمان در حوزه بازدارندگی و دفاع غیرنظامی موفق عمل کرده است و همکاری های بیشتر مسئولان می تواند اقتدار دفاعی را افزایش دهد.

باقری با تاکید بر اینکه امروز نظام جمهوری اسلامی به سطحی از اقتدار رسیده که دشمن را به یأس و ناامیدی کشانده است، خاطرنشان کرد: این سطح از توانمندی و آمادگی مقدمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر باقری: اقتدار امروز، مقدمه ای برای بدل شدن ایران به یک قدرت شکست ناپذیر است

سرلشکر باقری: اقتدار امروز، مقدمه ای برای بدل شدن ایران به یک قدرت شکست ناپذیر است