مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مرداد 1398 ساعت 10:132019-08-21سياسي

جشنواره «خانواده رضوی» با هدف کاهش آسیب های خانواده برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جشنواره خانواده رضوی در بنیاد کرامت امام رضا (ع) تحت اشراف آستان قدس رضوی طراحی شده است تا از ایده ها و تجربیات موفقی که تاکنون توسط کنشگران اجتماعی یک منطقه در جهت کاهش آسیب های خانواده طرح ریزی و یا اجرا شده است، - جشنواره خانواده رضوی با هدف کاهش آسیب های خانواده برگزار می شود جشنواره خانواده رضوی با هدف کاهش آسیب های خانواده در محورهای سه گانه کلید خورد و علاقمندان می توانند آثار خود را به سایت جشنواره به آدرس www.

khanevadehRazavi.

ir ارسال کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جشنواره خانواده رضوی در بنیاد کرامت امام رضا (ع) تحت اشراف آستان قدس رضوی طراحی شده است تا از ایده ها و تجربیات موفقی که تاکنون توسط کنشگران اجتماعی یک منطقه در جهت کاهش آسیب های خانواده طرح ریزی و یا اجرا شده است، حمایت کند.

بدین ترتیب از همه کنشگران اجتماعی دغدغه مند در موضوع خانواده که نسبت به سطح مسائل خانواده در منطقه خود اشراف دارند دعوت می کند تا با طرح ایده های اجتماعی ما را در رسیدن به اهداف خود یاری کنند.

بنیاد کرامت امام رضا (ع) با ارزیابی و داوری ایده ها و تجربیات؛ از اجرای 5 ایده برتر و توسعه 5 تجربه موفق با حفظ مالکیت معنوی صاحب ایده و تجربه حمایت خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره «خانواده رضوی» با هدف کاهش آسیب های خانواده برگزار می شود

جشنواره «خانواده رضوی» با هدف کاهش آسیب های خانواده برگزار می شود