مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مرداد 1398 ساعت 09:332019-08-21دانش

پیشرفت 94 درصدی بیمارستان 320 تختخوابی زاهدان


رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: بیمارستان 320 تختخوابی جدید زاهدان در حال حاضر 94 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و شرکت پیمانکار ملزم است تا پایان امسال این بیمارستان را به دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تحویل دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید محمد هاشمی شهری در جلسه هیات امنای این دانشگاه به پایان رساندن طرح های عمرانی نیمه تمام را یکی از راهبردهای ویژه مدیریتی این دانشگاه در سال گذشته عنوان کرد و گفت: در این مدت عملیات اجرایی حدود 100 طرح و پروژه نیمه تمام بزرگ و متوسط به پایان رسیده و این طرح های عمرانی به زیر ساخت های فیزیکی و تجهیزاتی حوزه بهداشت و درمان اضافه شده اند.

وی اظهار کرد: تسریع در به سرانجام رساندن این طرح ها مصداق بارز مدیریت منابع برای ارتقاء بهره وری و افزایش دسترسی مردم است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در ادامه گفت: با توجه به وضعیت فعلی اعتباری نظام سلامت استمرار فعالیت های عمرانی چند ماهی متوقف خواهد شد.

وی در عین حال اتمام بیمارستان 320 تختخوابی در بیمارستان علی ابن ابی طالب(ع) و اتاق عمل جدید بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) را از این امر مستثنی دانست و گفت: حوزه معاونت توسعه و دفتر فنی دانشگاه موظفند تا تکمیل این دو طرح نیمه تمام و پی گیری ساخت و تکمیل بیمارستان جدید سراوان را با جدیّت ادامه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 94 درصدی بیمارستان 320 تختخوابی زاهدان

پیشرفت 94 درصدی بیمارستان 320 تختخوابی زاهدان