مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مرداد 1398 ساعت 12:432019-08-20دانش

عید غدیری متفاوت/هدیه دانشجویان مشهدی به بیماران بستری در بیمارستان ها+عکس و فیلم


مریم ذوالفقاری منظری؛ * امسال برای پنجمین سال است که دانشجویان کانون مهدویت دانشگاه آزاد مشهد به مناسبت عید غدیرخم، با حضور در بیمارستان ها عید خود را در کنار بیماران جشن می گیرند.

- محمدامین بنی علیان، دبیر کانون مهدویت دانشگاه آزاد مشهد در این باره به خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو می گوید: با هماهنگی صورت گرفته بیش از 100 نفر از اعضای تشکل ها و گروه های مختلف دانشجویی و مردم نهاد در سطح شهر مشهد از بیماران بیمارستان های رضوی، قائم، ثامن، فارابی، 17 شهریور، سینا، امام رضا (ع)، امید، مهر، جوادالائمه (ع)، 22 بهمن و آریا عیادت می کنند.

بنی علیان با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) که می فرمایند بیماران در بستر یکی از سه دسته از افراد مستجاب الدعوه هستند، ادامه می دهد: دانشجویان با تهیه گلدان کوچکی به عنوان هدیه و به مناسبت عید غدیر خم از بیماران تقاضا می کنند تا ضمن دعا برای شفای خود برای سلامتی و ظهور حضرت صاحب الزمان (عج) نیز دعا کنند.

دبیر کانون مهدویت دانشگاه آزاد مشهد می افزاید: برنامه ریزی شده است تا در طول دو روز پنج هزار گلدان به بیماران اهدا شود.

او می گوید: برای تامین هزینه های این طرح از بودجه فرهنگی دانشگاه ها و همچنین افراد خیّر و علاقه مندانی که نذر هایی داشته اند کمک گرفته شده است و تاکنون هر ساله تعداد پنج هزار هد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عید غدیری متفاوت/هدیه دانشجویان مشهدی به بیماران بستری در بیمارستان ها+عکس و فیلم

عید غدیری متفاوت/هدیه دانشجویان مشهدی به بیماران بستری در بیمارستان ها+عکس و فیلم