مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مرداد 1398 ساعت 12:032019-08-20اقتصادي

توصیه های مونسان در استان مرکزی برای توسعه گردشگری سلامت


با توجه به شمار بالای گردشگران عربی در استان قم، استان مرکزی می تواند از ظرفیت گردشگران قم برای توسعه گردشگری سلامت استفاده کند .

- رییس سازمان میراث فرهنگی گفت: با توجه به شمار بالای گردشگران عربی در استان قم، استان مرکزی می تواند از ظرفیت گردشگران قم برای توسعه گردشگری سلامت استفاده کند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اصغر مونسان در جریان بهره برداری از مرکز رادیوتراپی و شیمی درمانی بیمارستان سینا اراک با اشاره به تجهیزات پیشرفته این مرکز که فرصت خوبی برای حوزه گردشگری محسوب می شود، افزود: سال گذشته هفت هزار و 800 گردشگر وارد کشور شده است که نسبت به سال 96 ، 52 درصد رشد حاصل شده و در سه ماهه نخست سال جاری نیز 40 درصد رشد گردشگر ورودی به کشور ثبت شده است که بخشی از این گردشگران، گردشگران سلامت بوده اند .

وی هزینه کرد هر گردشگر سلامت را 2400 دلار دانست و افزود: با توجه به تبحر پزشکان در کشور و استان مرکزی فرصت خوبی است که از ظرفیت گردشگران سلامت استفاده کرد.

بر این اساس در حد توان تلاش می شود یک پرواز به اراک اختصاص یابد و از ظرفیت آژانس های گردشگری استفاده شود .

مونسان با بیان اینکه برنامه ای ویژه برای رونق گردشگری استان مرکزی مدنظر است، اضافه کرد: استان مرکزی بازار بسیار خوبی مانند قم را در کنار خود دارد که حجم بالایی از گردشگران عربی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های مونسان در استان مرکزی برای توسعه گردشگری سلامت

توصیه های مونسان در استان مرکزی برای توسعه گردشگری سلامت