مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مرداد 1398 ساعت 10:182019-08-20دانش

راه اندازی شهر هوشمند در خیابان کارگر


رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از راه اندازی شهر دانش هوشمند در خیابان کارگر شمالی با محوریت پارک علم و فناوری دانشگاه تهران خبر داد و گفت: - آنچه تاکنون طراحی و در نظر گرفته شده منطقه ای است که از یک طرف به خیابان کارگر، از سمت دیگر به خیابان وصال شیرازی، از جنوب به خیابان انقلاب و از شمال به بلوار کشاورز محدود می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عباس زارعی هنزکی در حاشیه اختتامیه مدرسه اینترنت اشیاء در جمع خبرنگاران با بیان این که در این محدوده دانشگاه تهران و دانشگاه علوم پزشکی تهران از دانشگاه های مادر، جامع و قدیمی کشور واقع هستند، اظهار کرد: مقرر است در شهر دانش پیوستار آموزشی، پژوهشی و نوآوری در یک مجتمع دانشگاهی، پژوهشی و صنعتی اتفاق بیفتد.

وی با بیان این که در این شهر آزمایشگاه ها و لابراتوآرهایی در اطرف پارک مستقر هستند که به شهر وصل می شوند، گفت: در این شهر شرکت های نوآور و دانش بنیان بر روی پلتفرم آموزشی، پژوهشی و نوآوری برای حل مسایل وجود دارند.

رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با بیان این که ملک مورد نیاز از سوی دانشگاه تهران خریداری شده است، خاطرنشان کرد: بخش دیگری از آن هم توسط مردم ساخته می شود.

زارعی با بیان این که هم اکنون 67 درصد اراضی اطرف دانشگاه تهران در تملک این دانشگاه است، افزود: برای اجرای این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی شهر هوشمند در خیابان کارگر

راه اندازی شهر هوشمند در خیابان کارگر