مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مرداد 1398 ساعت 18:382019-08-19سياسي

درخواست دیده بان شفافیت و عدالت برای رسیدگی به پرونده تخلف در هفت سنگان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، احمد توکلی رییس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت با ارسال نامه ای به حجت الاسلام اژه ای معاون اول قوه قضاییه بار دیگر بر تخلف برخی از قضات و کارکنان دادگستری استان قزوین در تجاوز به اراضی کشاورزی منطقه هفت سنگان .

- رییس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت با ارسال نامه ای به معاون اول قوه قضاییه با اشاره به تخلف در اراضی کشاورزی منطقه هفت سنگان، خواستار رسیدگی هر چه سریعتر به جرائم ارتکابی ذینفعان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، احمد توکلی رییس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت با ارسال نامه ای به حجت الاسلام اژه ای معاون اول قوه قضاییه بار دیگر بر تخلف برخی از قضات و کارکنان دادگستری استان قزوین در تجاوز به اراضی کشاورزی منطقه هفت سنگان تاکید کرد و خواستار رسیدگی هرچه سریعتر به جرائم ارتکابی ذینفعان این اراضی شد.

متن این نامه بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم برادر ارجمند جناب آقای محسنی اژه ای معاون اول محترم قوه قضاییه سلام علیکم دیده بان شفافیت و عدالت طی نامه به شماره 111-198-در مورخ 09/04/1398 اعلام جرمی در موضوع تعرض به منابع کشاورزی و اراضی مزروعی تصرف شده به دست قضات و کارکنان دادگستری و برخی دیگر از مسئولان استان قزوین و بستگان آنان را منتشر و به قوه قضاییه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست دیده بان شفافیت و عدالت برای رسیدگی به پرونده تخلف در هفت سنگان

درخواست دیده بان شفافیت و عدالت برای رسیدگی به پرونده تخلف در هفت سنگان