مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مرداد 1398 ساعت 16:532019-08-19سياسي

اعتراض وکیل مدافع نجفی به دادنامه صادره ثبت شد


وکیل مدافع محمدعلی نجفی از ثبت اعتراضش نسبت به دادنامه صادره در خصوص پرونده موکلش خبر داد و گفت: ما قتل را شبه عمد می دانیم.

- حمید گودرزی در گفت و گو با ایسنا در این باره گفت: در تاریخ 26 مردادماه سال جاری طی تشریفات قانونی مراتب فرجام خواهی و اعتراضم را نسبت به دادنامه صادره از سوی شعبه 9 دادگاه کیفری یک استان تهران مبنی بر صدور قصاص بر علیه دکتر نجفی را به دادگاه تقدیم کردم و در دفتر دادگاه ثبت شد و اساسی ترین اعتراض ما موضوع شبه عمد دانستن قتل است و اقای نجفی مرتکب قتل عمد نشده و دفاعیات خود را در این زمینه در دادگاه ارایه دادم.

وی افزود: از آنجا که اولیای دم پرونده اعلام گذشت کردند، قانونا مجازات قصاص منتفی می شود و از سوی دادگاه قرار موقوفی تعقیب صادر می شود؛ اما بدلیل اینکه دادگاه رای را صادر کرده نمی تواند وارد رسیدگی شود و باید پرونده به دیوان عالی کشور ارسال شود تا رای نقص شود و برگردد و دوباره در این زمینه مورد رسیدگی قرار گیرد لذا مبنای اعتراض ما این است که باید قصاص منتفی شود و روند تشریفات آن در دیوان عالی و در شعبه دادگاه کیفری مجنی علیه پیگیری شود.

گودرزی تصریح کرد: طبیعتا پرونده نقایصی دارد که بخشی از آن نقایص را دادگاه مرتفع کرده اما بخش عمده ای که باقی مانده رفع نشده و با رفع نواقص ابهامات روشن می شود؛ لذا دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض وکیل مدافع نجفی به دادنامه صادره ثبت شد

اعتراض وکیل مدافع نجفی به دادنامه صادره ثبت شد