مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مرداد 1398 ساعت 08:482019-08-19پزشكي

حوزه سلامتِ تهران حال خوبی ندارد / شهرداری کمک کند


معاون کل وزارت بهداشت با اشاره به این که کلانشهر تهران در حوزه سلامت حال خوبی در مقایسه با مناطق روستایی ندارد، گفت: من از شهرداری خواهش می کنم در زمینه زیرساخت های حوزه سلامت در ارائه خدمات به ویژه در حاشیه شهرها به ما کمک کند.

- حوزه سلامتِ "تهران" حال خوبی ندارد / شهرداری کمک کند معاون کل وزارت بهداشت با اشاره به این که کلانشهر تهران در حوزه سلامت حال خوبی در مقایسه با مناطق روستایی ندارد، گفت: من از شهرداری خواهش می کنم در زمینه زیرساخت های حوزه سلامت در ارائه خدمات به ویژه در حاشیه شهرها به ما کمک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر ایرج حریرچی – معاون کل وزارت بهداشت پس از رکابزنی نمادین همراه با شهردار تهران و رییس کل سازمان نظام پزشکی و جمعی از پزشکان در آستانه روز پزشک، در مراسم امضای تفاهم نامه شهرداری تهران با سازمان نظام پزشکی، اظهار کرد: اگر بخواهیم کل نظام سلامت را تعریف کنیم با توجه به تعهدی که مبنی بر پوشش همگانی سلامت تا سال 1404 داریم، ایران باید به عنوان یکی از کشورهای در حال توسعه در این امر پیش رو باشد.

وی اضافه کرد: ما در پنج سطح خدمات یعنی ارتقاء سلامت، پیشگیری، درمان، توان بخشی و زندگی قبل از مرگ باید اقدامات مناسبی را بدون در نظر گرفتن شرایط قومیتی، نژادی و مالی برای مردم انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه سلامتِ تهران حال خوبی ندارد / شهرداری کمک کند

حوزه سلامتِ تهران حال خوبی ندارد / شهرداری کمک کند