مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مرداد 1398 ساعت 07:332019-08-19سياسي

تقدیر رییس دانشگاه مذاهب اسلامی از اقدام انقلابی رییسی در برخورد با مفاسد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد حسین مختاری رییس دانشگاه مذاهب اسلامی در پیامی ضمن تقدیر از اقدام انقلابی آیت الله رییسی در برخورد با مفاسد، - رییس دانشگاه مذاهب اسلامی از اعلام آمادگی اساتید و دانشجویان شیعه و سنی دانشگاه مذاهب اسلامی در حمایت علمی و عملی از تحولات و اقدامات قوه قضاییه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد حسین مختاری رییس دانشگاه مذاهب اسلامی در پیامی ضمن تقدیر از اقدام انقلابی آیت الله رییسی در برخورد با مفاسد، آمادگی اساتید و دانشجویان شیعه و سنی دانشگاه مذاهب اسلامی در حمایت علمی و عملی از تحولات و اقدامات قوه قضاییه را اعلام نمود.

متن این پیام به شرح ذیل است:حضرت آیت الله رییسیریاست محترم قوه قضاییهسلامٌ علیکم.

انقلاب اسلامی در گام دوم خود نیازمند باز تعریف اصول و راهبرد های کلان خود در عرصه جهاد اقتصادی است و تحقق این مهم جز با همت و اراده ای راسخ و استمداد از خداوند متعال و برنامه ریزی عالمانه ممکن نخواهد بود.

اینجانب بر خود فرض می دانم تا ضمن تشکر فراوان از رویکرد جنابعالی در برخورد با فساد اقتصادی و برگزاری دادگاه های مبارزه با مفسدین دانه درشت اقتصادی، آمادگی اساتید و دانشجویان شیعه و سنی این دانشگاه در حمایت علمی و عملی از تحولات و اقدامات حضرتعالی را خدمتتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر رییس دانشگاه مذاهب اسلامی از اقدام انقلابی رییسی در برخورد با مفاسد

تقدیر رییس دانشگاه مذاهب اسلامی از اقدام انقلابی رییسی در برخورد با مفاسد