مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مرداد 1398 ساعت 11:082019-08-18دانش

1 موسسه مجاز و 7 موسسه غیر مجاز اعزام دانشجو پلمپ شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،به نقل از سازمان امور دانشجویان، ابراهیم حاجی زاده اظهار داشت: موسسات اعزام دانشجو به خارج از کشور که دارای مجوز فعالیت از وزارت علوم هستند باید طبق آیین نامه مصوب هیات دولت و دستور العمل نظارت بر فعالیت موسسات .

- مدیرکل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان گفت: در یک ماه اخیر، هفت موسسه غیر مجاز اعزام دانشجو و یک موسسه مجاز که ضوابط قانونی را رعایت نکرده اند پلمپ شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،به نقل از سازمان امور دانشجویان، ابراهیم حاجی زاده اظهار داشت: موسسات اعزام دانشجو به خارج از کشور که دارای مجوز فعالیت از وزارت علوم هستند باید طبق آیین نامه مصوب هیات دولت و دستور العمل نظارت بر فعالیت موسسات اعزام به دانشجو به خارج از کشور که توسط کارگروه نظارت براین موسسات ابلاغ شده است رفتار کنند در غیر این صورت با آنان برخورد قانونی می شود.

وی افزود: موسسات اعزام دانشجو به خارج از کشور باید با ارائه اطلاعات صحیح و واقعی به متقاضیان، به آنان در زمینه تحصیل در خارج از کشور راهنمایی و مشاوره بدهند.

مدیرکل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان تاکید کرد: موسسات اعزام دانشجو به خارج از کشور که دارای مجوز باشند ولی طبق مقررات و ضوابط تخلف داشته باشند لغو م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1 موسسه مجاز و 7 موسسه غیر مجاز اعزام دانشجو پلمپ شدند

1 موسسه مجاز و 7 موسسه غیر مجاز اعزام دانشجو پلمپ شدند