مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مرداد 1398 ساعت 06:132019-08-18سياسي

تلاش برای ممنوعیت کودک همسری در کشور/ کاهش گفت وگوی خانوادگی به کمتر از 20 دقیقه


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: تلاش می کنیم تا در قالب قانونی مصوب، کودک همسری در گروه سنی زیر 13 سال را در کشور ممنوع کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معصومه ابتکار در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اردبیل اظهار کرد: دولت تدبیر و امید تلاش می کند تا توطئه دشمنان در نابودی اقتصادی ایران را نقش بر آب کند که در این زمینه همه باید به سمتی حرکت کنیم تا با احساس مسئولیت در عمران و آبادانی کشور نسبت به رفع توطئه های استکبار جهانی و کاهش آثار جنگ روانی گام برداریم.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان با جنگ روانی قصد دارند مردم را ناامید کنند در حالی که دولت با هدفگذاری مشخص و رفع محدودیت ها سعی دارد تا مشکلات و دغدغه های مردم را در حوزه اقتصادی به حداقل رسانده تا رفاه، کیفیت و امید مردم را به فعالیت های مختلف افزایش دهد.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده افزود: دولت به دور از حاشیه ها و درگیری های بی حاصل تمام اهتمام خود را در رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم گذاشته اما عده ای تلاش می کنند کارهای دولت را به حاشیه برانند که قطعا جواب آنها را خود ملت خواهند داد.

ابتکار اشتغال، تولید و توجه به اولویت های اقتصادی را از رویکردهای دولت یازدهم اعلام کرد و افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون زنان با حضور در عرصه های مختلف نقش آفرینی کردند ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای ممنوعیت کودک همسری در کشور/ کاهش گفت وگوی خانوادگی به کمتر از 20 دقیقه

تلاش برای ممنوعیت کودک همسری در کشور/ کاهش گفت وگوی خانوادگی به کمتر از 20 دقیقه