مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 مرداد 1398 ساعت 14:482019-08-17پزشكي

برگزاری نشست بین المللی روان شناسی و روان پزشکی به میزبانی ناجا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ محمدرضا حسینی در نشست خبری گردهمایی بین المللی روان شناسی و روان پزشکی در نیرو های نظامی و انتظامی که در بیمارستان فوق تخصصی حضرت، - معاون بهداشت، امداد و درمان ناجا از برگزاری نشست بین المللی روان شناسی و روان پزشکی نیرو های نظامی و انتظامی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ محمدرضا حسینی در نشست خبری گردهمایی بین المللی روان شناسی و روان پزشکی در نیرو های نظامی و انتظامی که در بیمارستان فوق تخصصی حضرت، ولی عصر (ع) برگزار شد، اظهار داشت: نشست بین المللی روان شناسی و روان پزشکی در نیرو های نظامی و انتظامی دوم و سوم شهریور سال جاری با حضور شخصیت های علمی و محققان عرصه بهداشت و روان در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی رفاهی پردیس برگزار می شود.

وی افزود: این گردهمایی با مشارکت ستاد کل نیرو های مسلح، سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی، وزارت دفاع، نیروی انتظامی، وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی ارتش، دانشگاه علوم پزشکی بقیهالله، دانشگاه علوم پزشکی امین و سازمان نظام روان شناختی و مشاوره ای برگزار می شود.

معاون بهداشت، امداد و درمان ناجا با بیان اینکه در این گردهمایی کارشناسان و متخصصان دیگر کشور ها نیز حضور خواهند داشت، گفت: در این نشست 2 روزه چهار کارگاه تخصص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست بین المللی روان شناسی و روان پزشکی به میزبانی ناجا

برگزاری نشست بین المللی روان شناسی و روان پزشکی به میزبانی ناجا