مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 مرداد 1398 ساعت 08:332019-08-17آخرین اخبار

انتشار ویدیویی از حمله حزب الله لبنان به رزم ناو اسراییلی در جنگ 2006


حزب الله لبنان برای اولین بار تصاویری از بمباران یک فروند رزم ناو اسراییلی با استفاده از راکت در جریان جنگ ژوییه 2006 را منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، حزب الله لبنان در سیزدهمین سالگرد پیروزی در جنگ ژوییه 2006، برای اولین بار ویدیویی از هدف قرار دادن یک رزم ناو رژیم صهیونیستی در سواحل لبنان طی این جنگ را منتشر و اعلام کرد که در این عملیات از موشک های ضد کشتی استفاده شد.

شبکه خبری المنار لبنان پنج شنبه شب تصاویری از این رزم ناو را که حزب الله اعلام کرد آن را در 14 ژوییه 2006 در سواحل بیروت هدف قرار داده، منتشر کرد.

در این ویدیو رصد رادار دریایی این رزم ناو، مختصات آن را نمایش داده و سپس تجهیز سکوی شلیک موشک های ضد کشتی و رزم ناوها را نشان داد و پس از آن حلمه شبانه به این رزم ناو را نمایش داد که به آتش گرفتن آن و کشته شدن چهار سرباز مستقر در عرشه آن شد.

در زمان حمله یاد شده، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در فایل صوتی خطاب به مردم لبنان گفته بود، اکنون شاهد آتش گرفتن و غرق شدن رزم ناو اسراییلی در دریا هستید .

شبکه خبری المنار روز پنج شنبه در برنامه ای ویژه تصاویری از مکان نامشخصی را منتشر کرد که در آنجا تعدادی موشک ضد کشتی از مدل های سی 802 و سی 407 در داخل جعبه ای با پرچم حزب الله مشاهده شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار ویدیویی از حمله حزب الله لبنان به رزم ناو اسراییلی در جنگ 2006

انتشار ویدیویی از حمله حزب الله لبنان به رزم ناو اسراییلی در جنگ 2006