مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 مرداد 1398 ساعت 11:282019-08-16آخرین اخبار

پیرزن 81 ساله کره ای، تنها ساکن جزیره دورافتاده دریای ژاپن


در سال 1991 میلادی کیم شین یئول و همسرش تصمیمی غیرعادی مبنی بر زندگی در جزایر دورافتاده ای که در قلب منطقه مورد مناقشه میان کره جنوبی و ژاپن قرار دارد، - در سال 1991 میلادی "کیم شین یئول" و همسرش تصمیمی غیرعادی مبنی بر زندگی در جزایر دورافتاده ای که در قلب منطقه مورد مناقشه میان کره جنوبی و ژاپن قرار دارد، گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حال حاضر کره جنوبی این جزایر را جزایر دوکدو واقع در دریای شرق و تحت حاکمیت خود می خواند و ژاپن آن ها را جزایر تاکشیما می داند که در آب های اطراف کشورش با نام دریای ژاپن قرار دارد.

برای سال های زیادی این زوج تنها ساکنان این جزایر کوچک بودند، اگرچه افراد دیگری نیز مانند ماموران پلیس، متصدیان فانوس های دریایی و گردشگران به صورت دوره ای به این جزایر رفت و آمد دارند.

شرایط وخیم آب و هوایی ممکن است ارتباط این جزایر را تا هفته ها با دیگر نقاط دنیا قطع کند اما آب های اطراف آن زمینه های غنی برای ماهی گیری محسوب می شود.

کیم که اصالتا اهل جزیره ججودو ی کره جنوبی است تا سال 2017 میلادی و پیش از آن که ضعف جسمی او را دچار مشکل کند به عنوان غواص آزاد مشغول به کار بود.

اما از زمان مرگ شوهرش، کیم سونگ دو در ماه اکتبر گذشته، این زن 81 ساله تنها ساکن دائمی این جزایر آتش فشانی به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیرزن 81 ساله کره ای، تنها ساکن جزیره دورافتاده دریای ژاپن

پیرزن 81 ساله کره ای، تنها ساکن جزیره دورافتاده دریای ژاپن